بررسی انواع سینک گرانیتی تارو

آشنایی با انواع سینک گرانیتی

سینک های گرانیتی معمولا در انواع و برند های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که آشنایی با انواع این سینک ها می تواند ما را در خریدی بهتر و مناسب تر راهنمایی نماید. یکی از برند های معتبر در این زمینه سینک گرانیتی تارو است که خود در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد و از نظر ظاهر و جنس بسیار زیبا و با کیفیت می باشند که در ادامه به بررسی انواع این سینک ها خواهیم پرداخت.

انواع سینک گرانیتی تارو

سینک های گرانیتی در واقع از نظر ظاهر به انواع مختلفی تقسیم می شوند که می توان آن ها را در 4 دسته کلی تقسیم بندی کرد که عبارت هستند از:
سینک گرانیتی روکار یکی از انواع این سینک ها می باشد و همان طور که از اسم آن مشخص است بر روی صفحه کابینت نصب می شود به طوری که بعد از نصب لبه های سینک مشخص می باشد. این نوع سینک هم دارای معایب و هم مزایایی است که در مورد مزایا این محصول باید گفت با توجه به ساختار آن که بر روی کابینت نصب می شود پس احتمال نفوذ آب به داخل کابینت وجود ندارد و نصب آسانی هم دارد و به آب بندی حرفه ای نیاز ندارد. بنابراین این نوع سینک ها بیشتر مناسب افرادی است که حوصله نگهداری و خشک کردن دائم سینک را ندارند. اما معایب این سینک از نظر ظاهری می باشد که نسبت به سینک های توکار از ظرافت کافی برخوردار نمی باشد.

سینک گرانیتی تارو


دسته بعدی سینک گرانیتی تارو سینک های توکار می باشد که ویژگی مهم این سینک ها زیبایی آن می باشد و بیشتر در آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و در دل کابینت نصب می شود بنابراین باید با دقت اطراف آن آب بندی شود تا آب داخل کابینت نفوذ نکند. مراقبت از این سینک ها با وجود آب بندی کامل دشوار تر است و بهتر است بعد از هر بار استفاده اطراف سینک به طور کامل خشک شود. بنابراین این سینک ها بیشتر برای افرادی مناسب است که زیبایی سینک در اولویت اول او قرار دارد.

سینک های گرانیتی تک لگن در دسته بعدی این سینک ها قرار دارند و بیشتر برای آشپزخانه های کوچک مناسب است و معمولا در دو نوع سینی دار و بدون سینی در بازار موجود می باشند. بنابراین این سینک ها بیشتر برای افراد و خانواده های کم جمعیت مناسب است و علاوه بر این بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که دارای ماشین ظرفشویی هستند و از سینک بیشتر برای شستن سبزیجات و میوه ها استفاده می کنند.

سینک دو لگن در دسته بعدی سینک گرانیتی تارو قرار دارد که معمولا اندازه آن برای شستن ظرف های زیاد مناسب است و در دو نوع با سینی و بدون سینی موجود می باشد. پس باید گفت که این نوع سینک ها برای خانواده های پرجمعیت و کسانی که ماشین ظرفشویی ندارند مناسب است که از یک لگن آن می توان برای شستن ظروف و از لگن دیگر برای آب کشیدن ظرف ها استفاده کرد. همچنین از نوع سینی دار آن می توان برای خشک کردن ظروف نیز استفاده کرد.

سینک گرانیتی تارو
هادی تاری